Kleuradvies door roomwit styling en ontwerp - Den Haag



Wil je een persoonlijk kleuradvies? Of iemand die eens meekijkt in jouw interieur (woning of bedrijf)? Neem contact me mij op en ik help je graag. De foto's zijn van een uitgebreid advies dat ik maakte voor een woning in Den Haag. De kleuren kun je 'lezen' van links naar rechts en van boven naar beneden. 

Meestal gebruik ik minder kleuren. Zo 7 per advies. En aan de hand van een moodboard maken we dan een kleurplan. Waar pas je welke kleur toe? Komt er een kleur op de wand, terug in stoffering of als accessoire? De kleuren passen ook bij een stijl. Samen kunnen we die stijl vinden en benoemen. Daarmee kan een interieur gericht en onderbouwd van een nieuw ontwerp worden voorzien. 

Een styliste en interieurontwerper zorgt dat het plaatje klopt. Dat er een stijl en een sfeer ontstaat. 

Interesse om de mogelijkheden te bespreken? Neem gerust contact met mij op via roomwit.nl