VT-Wonen Winterstyling - metamorfose appartement in Rotterdam door Vanessa Kervezee

roomwit verzorgde een metamorfose in Rotterdam voor VT-Wonen!



Voor VT-Wonen mocht ik een winterstyling verzorgen voor de prijswinnares Brigitte uit Rotterdam. Aan de hand van haar wensen en enkel foto's van haar appartement, maakte ik een stylingplan en kleurplan en ging ik op pad om voor Brgitte te shoppen.



Een deel van de styling kocht ik in bij de online VT-Wonen Shop en natuurlijk bezocht ik mijn favoriete shopadressen in het Haagse Zeeheldenkwartier. Volgepakt ging ik op weg naar Rotterdam. Zie hier het resultaat van de winterstyling voor Brigitte. Haar grote wens ging in vervulling: een winterwarm en gezellig huis, een tafel gedekt voor 6 personen en een uitnodigende zithoek. De kleuren passen fantastisch in het appartement.














Een feesttafel met fijne zitplekken en stijlvolle accessoires.











Aan de muur een ingelijste stof van Marimekko, via Tas-ka, waar ik ook de stof voor de zelfgemaakte tafelloper vond.

Sterren en ornamenten zijn ook voor na de feestdagen. Gewoon laten staan. Deze accessoires kun je telkens aanpassen aan een seizoen of thema.























Woonkamer en eetkamer zijn nu een geheel in sfeer. De kleuren zijn op elkaar afgestemd. De ruimtes zijn apart en toch samen. De contrasten zijn spannend en interessant genoeg, zodat alles vanuit ieder oogpunt een mooi aanzicht heeft.


Het tussenwandje met de sitetable krijgt ook een zacht en winters aanzicht.



Wat een mooie prijs! Brigitte was blij met haar cadeau. Dank je wel voor de hartelijke ontvangst en heel veel plezier met alle fijne woonspullen.




En zo zag het appartement er uit vóór de winterstyling:












Wil je ook een stylist bij jou thuis?Om eens mee te kijken en mee te denken over jouw interieur? Wil je tips en trucs? 

Ik kom graag langs. Klik hier voor mijn contactgegevens. 

Fotografie en styling: Vanessa Kervezee