Interieurontwerp met Leolux bank - roomwit styling en ontwerp


Op de Woonbeurs 2013 zag ik de nieuwe collectie van Leolux. mijn oog viel gelijk op de 'Oscar', een comfortabele bank in petrol met sprekende oranje biezen afgewerkt. De combinatie met koper in de accessoires (koper is weer helemaal van nu) maakt het een sterke kleurcombinatie.



Voor een huis in Den Haag maakte ik een interieurontwerp voor 5 verschillende ruimtes in de woning met elk een ander gebruiksdoel. Deze kleurkaart maakte ik voor de woon- en eetkamer. Met een shopadvies ging de klant bij interieurwinkels op zoek naar een bank die past binnen het ontwerp en natuurlijk ook lekker moet zitten.

De bank van Leolux die ik eerder op de Woonbeurs zag, zat in mijn advies. En de bank is gevonden. De draden van de stof zijn precies de blauwe en petrolgroene uit de kleurkaart en de oranje bies maakt het af. Een mooie combinatie en fantastisch resultaat. De banken zijn van Leolux en hebben een groot zitcomfort, hoge kwaliteit materialen en goede service en garantie.

Nu kunnen we verder aan de slag met wanden, gordijnen en daarna het afstylen.